Nytt fotoutstyr

Jeg har fått nytt fotoutstyr! Alt dette bestilte jeg på Digital Foto (et abonnement), velkomsttilbud der man kan få 2 eller flere magasiner og en valgfri gave. Som velkomstpremie valgte jeg fotosettet som består av fotolys, stativ og nødlader. Et fotostativ har jeg veldig behov for, så det kommer godt med!

Det følger med en bruksanvisning som viser hvordan man setter sammen fotolyset og stativet. Fotolyset har en fjernkontroll som kan justere type lys (hvitt, mykt eller varmt), lysstyrke (10 nivåer) og fargetemperatur (3200 til 6500 K). Ved å koble til nødladeren (5000 mAh) trenger man ikke å tenke på tilgang til strøm når man skal ut i naturen og fotografere! Powerbanken er også praktisk til å lade for eksempel kamera, mobil og nettbrett hvis man plutselig går tom for strøm.

En ekstra mikro-USB kabel følger med!

Her har jeg satt kameraet på stativet. Kulehodet gjør at jeg kan styre kameraet ulike vinkler. Stativet står stødig med sine 3 bein. Man kan enten velge å sette fotolyset eller kameraet på stativet.

Fotolyset er også kjent som ring light/selfie-lampe. Man får små ringformede lys i øynene på den du portretterer! Mange Youtubere bruker slike ring lights bak kamera til videoene sine. Forandre ditt rom til et profesjonelt fotostudio!

Stativet måler 50-110 cm i høyden. Det er praktisk, lett (veier bare 250 gram) og enkelt å legge sammen uten at det tar mye plass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg