Et tilbud jeg ikke kunne si nei til

For noen dager siden fikk jeg tilbud om en vikariat jobb på skolen. Startdato er fra neste uke til skoleslutt i juni. Jeg vil ikke si så mye hva jobben går ut på, men det er en veldig viktig jobb som jeg ikke kunne si nei til. Den takket jeg selvfølgelig ja til siden jeg er så godt kjent med skolen, elever og andre ansatte som jobber der. Vikariatet starter i neste uke og dessverre krasjer startdatoen med dager hvor jeg allerede har avtalt å jobbe i en barnehage som vikar. Det er ikke så lett å se hva som kommer til å skje i fremtiden, men her måtte jeg rett og slett ta et vanskelig valg.

Når begge arbeidsplassene vil ha meg neste uke, gjør valget enda mer komplisert. Innerst inne har jeg så lyst til å velge å jobbe begge steder, men dessverre finnes det bare en av meg. Litt frem og tilbake ble det, men til slutt kom jeg frem til å ta barnehage i neste uke siden jeg allerede langt tilbake i tid har avtalt å jobbe der de dagene og det var vanskelig å endre på det. I neste uke blir det altså barnehage og uken etter igjen ta vikariatet på skolen frem til sommeren. Det skal bli masse spennende i vente!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg