Fairtrade rosebukett

Da var den nydelige Fairtrade-rosebuketten som jeg fikk på bursdagen min snittet og satt i karaffel eller vase som man kan kalle det. Det er 15 stk roser i buketten med blandede farger: Hvit, rød og rosa. De 50 cm rosene er store og flotte på kraftige stilker. Klarte ikke å la være å dele enda flere bilder av rosebuketten. Den er virkelig så fin!

Gjør en forskjell! Ved å velge Fairtrade-merkede blomster bidrar du til å bekjempe verdens fattigdom.

Jeg fikk ikke plass til alle rosene i en vase, så jeg fant fram en til som er helt lik – et par. Med engang jeg hadde tatt av plasten, åpnet rosene seg så fort! Kanskje på grunn av romtemperaturen da varmeovnene er skrudd på (fordi det er så kaldt).

Visste du at roser er blant verdens mest elskede avskårne blomster? En nydelig rosebukett er noe alle fortjener og en bukett roser slår aldri feil.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg