Fant de feilen?

Da var PC-en klar til henting. Det tok ikke mer enn to dager. Fikk hentemelding før lunsj i dag, så tok buss ut til Sørlandsparken bare for å hente PC-en. Jeg lurte spent på hvordan det gikk med den, så fikk til svar at det ikke var funnet noe hardwarefeil, men bare PC-ens vifte lagde mye støy og ulyder. Det siste stemte med det jeg beskrev. Siden det er reklamasjon det er snakk om her (innenfor 50 dager), kan jeg enten velge å få en ny tilsvarende PC, sende den nåværende PC-en med ulyder til reparasjon eller få pengene tilbake. Jeg synes de har veldig god kundeservice!

Jeg var ikke sikker på hva jeg skulle velge, så jeg sa at jeg ville ta med PC-en hjem og teste. Den har jo nettopp vært på verksted. Overraskende nok hørte jeg ulyden på maskinen igjen. Jeg tenker at jeg må få byttet den, så skal ta med alt av eske og emballasje tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg