Fått tilbake PC – reklamasjon

Da var min fancy PC endelig ferdig fikset og reparert! For to uker siden måtte jeg reklamere at det var noe galt med batteriet fordi den skrudde seg automatisk av når batteri-iconet viste mindre enn 40%. Jeg leverte PC-en inn til Elkjøp, og de har både testet og sjekket på service, før PC-en ble sendt avgårde til et verksted for batteribytte. Det ble heldigvis dekket av reklamasjonen!

Jeg har gledet meg til å ta i bruk denne PC-en igjen, så i dag har jeg overført noen filer over, fra den gamle skole PC-en. Det ser ut som PC-en virker som den skal og det er jo bra! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg