Favoritt shampoo og balsam akkurat nå

Reklame | Sunsilk Minerals

For noen dager siden mottok jeg en pakke fra Sunsilk Minerals da jeg er med i Sunsilk Squad. Jeg får tilsendt produkter for testing før lansering, være med på produktutvikling og får promotert min egen Instagram-profil gjennom deres profil.

Shine Bright Like A Star – Briliant Shine TechTM gjør håret skinnende vakkert. Gir håret næring som gjør håret friskt og glansfullt. Passer til normalt hår.

Superfruit Boost – Inneholder acai og olje fra pasjonsfrukt, som bidrar til et langt, sunt og sterkt hår. Gir et sterkt og luftig hår. Passer til normalt hår.

Clean Volume – Har en fantastisk frisk sitrus duft. Gir skinnende rent og luftig hår. Det passer ekstra godt til deg med fint hår, og tynger ikke.

Coconut Dream – Med naturlig pleiende kokosolje. Pleiende og fuktighetsbevarende. Resultatet blir et sunt og sterkt hår. Passer til alle hårtyper.

Denne gangen fikk jeg påfyll av deres fantastiske shampoo og tilhørende balsam + et oransje handlenett som står i stil med produktene. Jeg bruker Sunsilk Minerals shampoo og balsam hver gang jeg vasker håret mitt, og etter vask føler jeg meg alltid så fresh! Håret lukter så utrolig godt og skinner som aldri før. Noe jeg er veldig fornøyd med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg