Fokusert på eksamen

Det har virkelig vært stille her på bloggen i en uke … Jeg forteller hva jeg har fokusert på!

I dag fullførte jeg en 5-timers skriftlig våreksamen på Travparken. Jeg meldte meg opp til denne eksamenen som privatist tidligere i begynnelsen av året, og i mars ble alle oppmeldte privatister oppfordret å utsette privatisteksamen til høsten eller senere på grunn av koronaviruset. I dag er jeg så lettet og glad for at jeg ikke utsatte den! Ville bare ta den så fort som mulig. Oppgaven i seg selv (en case) var heldigvis ikke vanskelig å forstå, med et tema jeg er ganske opptatt av. Om noen uker kommer karakteren og jeg gleder meg så til å logge inn og se hva utfallet blir!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg