Første problem med ny PC

I går da jeg skulle skru på den nyeste PC-en min, la jeg merke til en rar lyd. Lyden kom fra undersiden ved vifta og det høres ut som en blanding av brumming, barbermaskin og flypropell i bevegelse når jeg legger øret inntil. Jeg har brukt PC-en siden den dagen jeg kjøpte den som ny i februar. Den lyden hadde jeg aldri hørt før. Så merkelig! Etter å ha startet opp og brukt den sammenhengende i flere timer, kunne jeg fortsatt høre den rare lyden. Bare når det er helt stille i rommet. Kan det være PC-ens måte å si ifra når den ikke har det bra?

I dag bestemte jeg meg for å ta med og levere PC-en til serviceavdelingen for en grundig sjekk. Jeg fortalte at jeg hadde kjøpt PC-en hos dem i forrige måned og hva som var galt. Heldigvis er det 50 dagers åpent kjøp, noe som betyr at det er mulig å prøve hjemme og returnere hvis man ikke er fornøyd med varen og få pengene tilbake. I mitt tilfelle er det kun den merkelige lyden og støyen som irriterer meg, ellers er jeg veldig fornøyd med PC-en. Er litt usikker om det er en bra PC til bilde- og videoredigering, men selgeren anbefalte meg denne PC-en siden jeg ville ha en HP 2-i-1 PC med touchskjerm. Den var ikke akkurat billig, så hvis jeg merker noe er galt, må jeg asap få det fikset. Håper de som jobber der finner feilen, for det er ikke kult å sitte med en PC som gir fra seg rare lyder.

Nå blogger jeg fra min tidligere skole-PC. Den fungerer som en reserve-PC, og jeg er så glad for at den virker nå som den nyeste PC-en skal på service.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg