Glitter & Glam nøkkelring

Sjekk ut mitt gårsdagens innkjøp! De hadde så mye fint da jeg var innom Nille. Innkjøpet var ikke planlagt, det var mer som et impulskjøp til elevene i klassen. Jeg tenkte det hadde vært fint med nøkkelring slik at de kunne henge det opp hvor som helst for eksempel på sekken eller ha på et nøkkelknippe. Endte faktisk opp med en hel haug nøkkelringer: Is, sky, hamburger, hjerte, fotball, enhjørning, runde vesker med paljetter og dusk, og flamingo bagasjelapper.

Gjett om elevene ble glad? Alle var skikkelig takknemlig for gaven de fikk og det var jo et godt tegn at de likte det jeg hadde kjøpt til dem. Jeg hadde på forhånd pakket inn alt slik at de kunne trekke hver sin pakke i en pose som en overraskelse der de ikke kunne se hva som skjulte seg bak papiret. Regner med at alle kommer til å pynte opp sekkene sine med disse søte nøkkelringene om ikke så lenge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg