Grønt Fokus – gjenbruksdag og loppemarked!

På lørdag har det vært Grønt Fokus Gjenbruksdag ved XXL-delen på Sørlandssenteret i Kristiansand, og jeg har tatt meg en tur dit for å se på hva folk selger av det de ikke lenger trenger: Klær, sko, bøker, interiør og mer. Her kunne man gjøre et gjenbrukskupp på mange fine vintage ting!

Jeg tok ingen bilder, så her er en screenshot fra Instastoryen til @sorlandssenteret1.

Jeg kjøpte bare en ting som var denne flotte polerte Onyx steinen formet som et egg. Det fristet også å kjøpe andre steiner og krystaller, men jeg klarte ikke å bestemme meg, så det ble bare den. Jeg fikk også med meg noen andre smykker – gratis!

På Power kjøpte jeg en Canon kameraveske og en Dacota Platinum trådløs mus. De var på outlet-tilbud.

– Drar du på gjenbruksmarked?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg