Happy New Year 2020

Midnatt mellom nyttårsaften og nyttår gikk vi ut og så på fyrverkeriene. Det var mange som allerede stod ved utsiktspunktet på toppen og kikket utover byen. Jeg la merke til at noen hadde med seg raketter og jeg var livredd for at de skulle bli skutt opp i nærheten, men heldigvis skjedde det ikke. De høye og kraftige smellene, lukten av krutt etter fyrverkeriene var skutt opp, gjorde meg litt uvel ettersom jeg ikke helt var i form.

Jeg hadde med meg kameraet ut for første gang, og i løpet av kvelden hadde jeg knipset rundt 180 bilder der ca. 14 av dem ble sykt bra. Alle bildene er tatt i manuell innstilling uten bildestabilisator og stativ. Det var derfor litt utfordrende å ta best mulig bilder. Her er noen av bildene:

3, 2, 1 … Happy New Year!

Velkommen til et nytt år, en ny dag og en ny måned! I år er det skuddår, det vil si 366 dager.

Bildet under er av et gnistrende stjerneskudd. Tøft?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg