Helgens innkjøp

På lørdag kjøpte jeg to nye ting på Power og Elkjøp: Trådløs on-ear hodetelefoner (ny outlet-vare, på 50% rabatt) og et rosa flippdeksel til iPhone XS Max (kostet så lite som 10,-).

Merket på headphones er Urbanears Plattan 2, i fargen dark grey. Den har god lyd og Bluetooth: Opptil 30 timers spilletid pr. lading og i boksen fulgte det med en kabel til å lade hodetelefonene når de går tom for strøm. Det er et stort pluss at den både er trådløs og har super batteritid. Jeg har tidligere hatt lignende i samme design (av merket Goji, kablet i hvit). Siden de har begynt å bli utslitte, var det så godt å få bytte de ut med noen nye!

Det rosa iPhone flippdekslet er fra merket Ferrelli. Ganske god kvalitet, i originalpris hadde det vært flere ganger dyrere. Jeg er klar over at jeg kjøpte et deksel som ikke passer til min iPhone 7, men så var prisen latterlig billig og jeg trengte et deksel for å beskytte telefonen da det gamle røde dekselet var blitt stygg. Fant ingen billigere deksler, så da ble valget dette. Jeg skal uansett snart bytte mobil. Jeg gjorde en DIY, brukte skjærekniv til å kutte et større hull så kameraet stakk ut og limte på dekselet jeg hadde fra før, oppå flippdekselet. Hvor kreativt tenkt er ikke det? Ulempen er at dekselet tar mye mer plass i lomma nå enn før, men den beskytter mobilen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg