Hentet ny PC

Nå har jeg akkurat startet opp PC-en og blogger fra den.

Endelig kan jeg puste lettet ut. I forgårs fikk jeg en hentemelding om at PC-en jeg ville bytte til kunne hentes ved serviceavdelingen. Jeg hentet den i går. Ventetiden var ikke lang, etter 5 dager hadde de fått den inn på lager igjen. Det er samme PC som jeg tidligere har skrevet om, en HP Pavilion x360.

Jeg ønsket å bytte til en ny fordi den forrige lagde for mye støy. I denne uken fant jeg ut at de hadde PC-en på tilbud, og prisen var enda billigere enn da jeg kjøpte den for, og det var 1000,- forskjell. Jeg spurte derfor han på service om prismatch (gjelder innenfor 50 dager etter kjøpsdato), og det var det visst! Jeg fikk hele prisdifferansen tilbakebetalt, så det ble jeg veldig glad for. Når jeg tenker meg om, så har jeg plutselig fått -30% rabatt på PC-en. Det er et godt kjøp og jeg er veldig fornøyd med kundeservicen på Elkjøp. De setter stor pris på kundene sine. Kommer definitivt å handle mer der fremover 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg