Hvordan komme seg gjennom vintermånedene?

Reklame | Farmasiet

Om vintermånedene har du kanskje kjent på det å være trøtt, slapp og sliten. Det kan skyldes at kroppen din mangler vitaminer. Sola er ikke kraftig nok til at kroppen lager D-vitamin. Da er kosttilskudd noe å anbefale for at vi får i oss nok vitaminer slik at vi kan komme oss gjennom de korte og mørke dagene.

-30% rabatt på vitaminer og mineraler.

Bringebærsmak   |   Ananas og papaya (Jungel Edition)   |   Jordbærsmak

For en uke siden bestilte jeg hjem kosttilskudd fra Farmasiet. Pakken ble levert i posten i dag, på julaften! Jeg har gått tom for Vitaminbjørner (tyggetabletter), så jeg bestilte tre nye bokser. Anbefalt dosering: Barn fra 11 år og voksne: 2 bjørner. Barn over 3 år: 1 bjørn.

Det blir aldri kjedelig å ta vitaminer, for de smaker så godt! En boks med 60 tyggbare bjørner holder til en måned (om det tas to bjørner hver dag), og boksen med 120 bjørner holder til to måneder.

Vitaminbjørnene består av de 9 vitaminene A, D3, E, C, niacin, B6, folsyre, B12 og biotin. Dette er multivitaminer som er gode for immunforsvaret ditt. Vitamin A, B6, B12, C og D ivaretar funksjonen til immunforsvaret.

Vitaminbjørner støtter Sykehusklovnene med 1 kr pr boks!

Nå har jeg gått på Vitaminbjørner i to måneder, og det skal jeg fortsette med. Jeg ser frem til å smake på de nye smakene jeg ikke har prøvd før.

Førjulssalg -50% på julegaver
(gjelder til og med 24. desember)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg