IKEA inspirasjon & innkjøp

I dag var jeg innom IKEA og skulle bare kjøpe noen ting. Noen ting ble plutselig til mange ting etter et besøk på varehuset. De har så mye fint! Da er det fort gjort å legge til andre ting enn det man egentlig hadde planlagt å kjøpe.

Jeg var på jakt etter en ny kommode siden den jeg har på rommet mitt, har blitt så gammel og slitt. Fant ikke noen jeg likte og passer på IKEA, så jeg skal kikke mer på nettbutikken og se utvalget de har der.

Dagens innkjøp på IKEA: Stålampe, visper, vaskekluter, tallerkener og en blomsterpotte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg