IKEA-shopping: Inspo & poster

I dag dro vi ut til IKEA for en shoppingsrunde. Hadde tenkt til å kjøpe noen batterier, men endte opp å plukke med andre ting også. IKEA er veldig stort, så det er bare å bruke god tid på å komme seg gjennom hele varehuset. Jeg fikk også tatt bilder av noen flotte utstillinger og planter. Min favorittavdeling er nok planteavdelingen – der tilbringer jeg mest tid på å kikke og lære meg nye plantenavn.

Fake blomster er så fine å ha til pynt i vaser. Slipper å stresse med vanning.

Vurderer å kjøpe nye kaktuser siden jeg ikke lenger har kaktuser hjemme. Mine forrige har dødd, de ble ca. 3 år gamle 🙁 Når de er så små, er de så skjønne ^^

Hadde også veldig lyst på et drivhus så jeg kan lettere dyrke planter når våren kommer.

Da vi kom til kassa hadde vi i handlevognen: Batterier, servietter, bilderamme og et bilde:

EDELVIK heter bildet på veggen. Motivet er av Perito Moreno Glacier i Argentina. Den sølvfargede rammen heter SILVERHÖJDEN. Størrelsen er 61×91 cm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg