Innkjøp fra lørdagen og en produktiv søndag

I går var det som sagt kundedag på Elkjøp. Det var masse gode tilbud som fristet å kjøpe den dagen, men jeg kunne jo ikke kjøpe alt som var der. Men på Elkjøp (Sørlandssenteret) kjøpte jeg:

Sandstrøm Compact System Camerabag og Organizer bag for oppbevaring av kabler, ladere og lignende ting. Jeg går aldri lei av kameravesker, og nå har jeg 3 forskjellige som jeg kan bytte på. Den jeg kjøpte er vanntett, og det passer bra når jeg for eksempel er ute og fotograferer. Organizer bag er nyttig å ha hvis man har mange ledninger. Legg merke til formen på produktet, som ser ut som et pennal. Vil ha ting organisert, og den passer perfekt!

I dag ettermiddag har jeg hjulpet mamma med installering av den nye mobilen, Samsung Galaxy A7 2018. Hun skiftet fra LG til Samsung, så det var en stor forskjell. Masse nytt hun måtte sette seg i, men det kommer seg etter hvert. Jeg synes mobilen er råtøff, med sine 3 trippelkameraer tar den proffe bilder som om det var tatt med et systemkamera. I LIKE!

Planen litt senere er å filme ferdig unboxing video av den nye mobilen og redigere. Om jeg får tid skal jeg filme enda en ny unboxing video av den nye PC-en jeg kjøpte meg i går og redigere. Liker å prøve ut nye ting, så hvis det blir populært skal jeg gjøre enda flere videoer.

Hva skal du gjøre i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg