Innkjøp: Interiørting på Elkjøp

Reklame | RoyalDesign

I dag har jeg vært en tur på Sørlandssenteret. På Elkjøp kjøpte jeg mange interiørting. De har så mye fint, og noen ganger kan man finne skatter også.

Hentet stolen som jeg kjøpte på torsdag. Den er trukket i kastanjebrun (bordeaux) velur, og har svarte metallbein. Opprinnelig en spisestol, men den står nå på rommet mitt som en ekstrastol og sitteplass. Jeg liker det myke stoffet veldig godt.

Kjøpte en Funktion kaffekanne og en lysblå Marimekko skål fra Iittala. Termokannen har et flott design og kapasitet på 1 liter. Var ikke helt sikker på om jeg skulle kjøpe skålen, så undersøkte nærmere på skålen. Joda, Marimekko var navnet! De er tidløse, klassiske og populære blant samlere. Nesten som en kunst å se på når den står utstilt og/eller er i bruk!

Sjekk ut andre Marimekko skåler i andre farger:

Grå//Klar//Rosa//Tranebær//Vanngrønn//Regn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg