Innkjøp: Nytt speilreflekskamera!

Under Black Weekend i forrige uke gikk jeg til innkjøp av et nytt kamera! Mitt “gamle” har jeg brukt siden 2014, og i det siste har jeg irritert meg grønn over at den ikke har trådløse tilkoblingsmuligheter og en skjerm hvor man kan bevege for å se seg selv. Kameraet fungerer fortsatt, forhåpentligvis legger jeg det ut til salgs om ikke så lenge.

Da jeg så at Elkjøp hadde tilbud på Canon EOS 200D, slo jeg til. I følge Canon er EOS 200D verdens letteste speilreflekskamera med vribar skjerm. Den har touchskjerm! I tillegg har den trådløs tilkobling (Bluetooth, NFC og Wi-Fi) som gjør at bilder og video kan overføres uten å finne frem kabelen. Vi lever i nåtiden, dette er det vi trenger!

Jeg kommer til å teste ut speilrefleksen fremover. Har ikke hatt tid til å åpne hele pakken engang før i går. Kameraet er heldigvis ikke så vanskelig å forstå seg på. Det er tross alt et kamera anbefalt til nybegynnere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg