Instagram takeover

Reklame | Sunsilk Minerals

Da var dagen her! I dag er det min tur til å overta Instagram-profilen til Sunsilk Minerals – i en hel dag! Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg med i Sunsilk Squad 2019, og som Sunsilk Squad-jente får jeg tilsendt produkter for testing før lansering, være med på produktutvikling og får promotert min egen Instagram-profil gjennom deres profil. Det synes jeg er kjempekult!

Jeg har allerede prøvd ut produktene til Sunsilk Minerals: De har shampo og balsam som dufter helt fantastisk og etter en vask føles håret mitt skinnende og mykt. Nyvasket hår gir meg alltid en god hårdag! Lurer du på hva de forskjellige produktene inneholder, kan du lese mer om det i innlegget HER.

Ikke glem å sjekke ut @SUNSILK MINERALS på Instagram!
Jeg vil oppdatere i løpet av dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg