Jeg har blitt toppblogger over natten!

Jeg kan fortsatt ikke tro at jeg er høyt opp på topplisten til Blogg.no. I går våknet jeg opp til å være en av de mest leste bloggerne, med 9. plass! I dag er bloggeren (meg) på 8. plass, et steg opp. Jeg er overlykkelig og utrolig takknemlig. Det er stor stas å være på topplisten!

En stor takk rettes til alle som besøker bloggen min, leser innleggene mine og deler dem videre. Deres støtte motiverer meg til å skape enda mer innhold på bloggen.

En spesiell takk til denne bloggeren her som har anbefalt og skrevet innlegg på bloggen sin om Black Friday & Black Weekend tilbudene og H&M Paljettkjolen som tok TikTok med storm.

Et annet innlegg som mange har engasjert seg for er Reiserutene til Coca-Cola Christmas Caravan 2023. Ikke gå glipp av arrangementet der du bor!

Skulle du ha noen ønsker om blogginnlegg du vil se eller lese om, så er det bare å si ifra.

Les også:

H&M paljettkjolen som tok TikTok med storm
De beste Black Week & Black Friday tilbudene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg