Jeg har fått meg TikTok

Da var det min tur til å prøve ut en ny sosial plattform: TikTok. TikTok er en kreativ app der barn og unge enkelt kan lage en kort video hvor de mimer og danser til kjente poplåter og lager sketsjer med hverdagshumor. Alt er lov, man kan vise frem sine talenter.

Jeg har ikke lastet ned appen på mobil enda, men har lastet opp første videoklipp. Se “Flyr” over vannet på TikTok @cindydesign. Jeg har aldri sett noen sveve over vann, kanskje den går viral?

– Har du TikTok?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg