Kalendergavene og vinnerlykke i flax!

Kalendergavene som jeg har vunnet i desember har endelig kommet i posten! Nå skal dere få se hva jeg har fått. Den ene kalendergaven vant jeg i julekalenderquizen som Frodith arrangerte på bloggen hennes. Hadde ingen anelse om hva premien var, men hintet var noe hjemmelaget. Det var det jo! Jeg fikk en søt hjemmestrikket gul og lilla lue med flotte rosa blomster på. Den var kjempefin og kommer godt med når det er kaldt ute. Tusen takk for en herlig hjemmestrikket lue 😀

Den andre kalendergaven vant jeg i Gjerrigknarkens julekalender 2018. Jeg har deltatt hver dag i desember, og i en av lukene ble jeg en av de heldige trukket ut som vant flaxlodd. I fjor skjedde det samme: Jeg vant også flaxlodd i julekalenderen hans, men det ble dessverre ingen pengepremie. I år får jeg en ny sjanse og jeg har skrapt meg frem til en premie!

Jeg har aldri vunnet i flaxlodd før, så dette var overraskende for min del:

I kveld skal nyttårsaften feires med veldig god mat på bordet. Senere i kveld har vi tenkt å gå ut og se på fyrverkeri skytes opp på den mørke himmelen hvis været holder seg. Det har vi gjort de siste årene. Der vi bor kan vi se de store rakettene skytes opp fra byen.

Håper dere får en fin nyttårsaften feiring!

2 kommentarer
    1. Så bra å se den var kommet fram 🙂 Det var koselig 🙂 Jeg har vært syk i jula, så ikke alle jeg fikk sendt , men nå gjenstår bare 1 av 23 gaver 🙂 Kos deg i kveld 🙂 Godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg