Levere tilbake

I kveld har jeg sittet og tømt hele PC-en. Det er fordi jeg skal levere tilbake PC-en i morgen, og skal bytte til en ny og samme PC. Grunnen til at jeg vil bytte, er den ubehagelige og merkelige lyden fra undersiden. Viftelyd er normalt, men selve lyden er bare så irriterende i lenger tid. Det merkes godt når man sitter i et stille rom og bruker PC-en.

Håper ikke alle slike PC er sånn, for jeg liker veldig godt HP Pavilion x360. Jeg hadde heldigvis spart på boksen og emballasjen, noe som gjør det enda lettere å returnere. Må bare huske kvitteringen. Ikke sikkert om de har denne PC-en inne på lager, så de må bestille og jeg må vente ca. en uke på den. På lørdag ble PC-en levert inn, alt var i orden så nå venter jeg på ny 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg