LOS-dagen 2019

Søndag 1. september var jeg på LOS-dagen i Dyreparken. Denne dagen er litt spesiell da de fleste besøkende er LOS-kunder, og de kommer gjerne ned til Kristiansand for å oppleve Dyreparken. Jeg besøker Dyreparken hvert år, og synes det er så fantastisk at LOS inviterer kundene sine til en gratis dag i Dyreparken en gang i året. Parken åpnet kl. 10, og folk stod allerede i en lang kø ved inngangen for å vise frem og skanne billettene.

LOS hadde flere slike Instagram-rammer i parken. Meningen med disse var at folk skulle holde opp rammen og bli tatt bilder av. Rett ved inngangen forbi billettbodene fant jeg en ledig ramme, og her ble det knipset et bilde.

Etter dette var det bare å gå inn i parken og kikke på alle dyrene som var der. Bilder av dyrene kommer forresten ut i et eget innlegg, men først vil jeg vise bilder av stedene jeg har vandret.

Kaptein Sabeltanns Verden

Kardemomme by

Kutoppen

Hakkebakkeskogen

Egnergata

Kjuttaviga Amfi – underholdning

Tivoliet

Ellers har jeg vært på tivoli, sett på en dyrepresentasjon om den sibirske tigeren, besøkt forskjellige butikker i parken, tatt mange bilder og kost meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg