Min Bloglovin’!

Nå fungerer Bloglovin’ igjen! Til dere som ikke vet hva Bloglovin’ er, så er det en internasjonal nettside som gjør det lettere å følge favorittbloggene sine. Søk opp en blogger, trykk på “følger”, og da får du en påminnelse hver gang det kommer en ny oppdatering!

Jeg har hatt Bloglovin’ lenge, men har ikke brukt den på noen måneder. Siden nettstedet er oppe og virker igjen, vil jeg dele min Bloglovin’. Der kan du scrolle ned siden og utforske mine eldre blogginnlegg. Kanskje vil du finne mange interessante blogginnlegg? Husk å følge meg hvis du ikke vil gå glipp av nye blogginnlegg (følger gjerne tilbake)!

https://www.bloglovin.com/@zhuobloggno

https://www.bloglovin.com/blogs/cindy-2491768

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg