Min julekalender | 2. søndag i advent

I dag er det 2. søndag i advent. Vi tenner to lys, og leser opp første og andre vers av Adventslysene (Inger Hagerup):

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede


Her er en av mine julekalendere for i år – en Justkalender hvor man har muligheten til å vinne flotte premier hver dag i desember! Hver luke man åpner finner man et nummer, og på baksiden av kalenderen er det listet opp en oversikt over nummer og gevinst for alle de 24 dagene. Noen av premiene er kaker, julemat, gavekort og TV. Vinner man ikke, kan man bare tenke at kalenderen støtter Just IL (idrettslaget for Justvik bydel i Kristiansand). Så langt har jeg ikke vunnet noe, men kanskje dukker det opp en gevinst etter hvert?

Hver dag i desember melder jeg meg også på noen julekalendere som foregår på nett. Synes det er koselig, men ikke så moro når mailen min blir spammet ned av “Husk å delta i dagens luke”. Jeg vet at vinnersannsynligheten er minimal i slike konkurranser, men man vinner i hvert fall ikke om man ikke deltar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg