Mine beste fyrverkeribilder 2019

Nyttår var jeg var som sagt ikke ute for å se oppskyting av fyrverkeri, så jeg måtte se det gjennom soveromsvinduet i 2. etasje hjemme. Det smalt og vakkert var det å se da nyttårsrakettene ble skutt opp på den mørke nattehimmelen. Alle bilder ble derfor fotografert gjennom et vindu. Tro det eller ei, jeg fikk tatt mange bilder!  Mange av dem ble uskarpe og uklare fordi fotograferingen foregikk gjennom doble vindusglass og fordi jeg hadde på UV-filter på kameraet mitt. Uansett, her er mine nyttårsbilder som ønsker 2019 velkommen:

 

Disse bildene er faktisk de beste jeg har tatt til nå, sammenliknet med alle nyttårene som har vært. Man trenger bare de rette innstillingene på kameraet for å få til knallgode fyrverkeribilder.

Hvordan feiret du nyttår 2019?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg