Mitt beste Nintendo-minne

Reklame | annonselenke Kjell & Company

For noen måneder siden deltok jeg på en Nintendo-konkurranse på Kjell & Company. Konkurransen gikk ut på å svare på spørsmålet: Hva er ditt beste Nintendo-minne?

Svaret mitt var:

Mitt beste Nintendo-minne er da jeg spilte Super Mario Sunshine på Game Cube. Kjempegøy da jeg klarte å fullføre spillet!

Jeg var en av de heldige vinnerne. Endelig har pakken jeg ventet på, dukket opp i posten!

Sjekk ut Nintendo-produktene!

Jeg fikk tilsendt dette kule og eksklusive Links Awakening-håndkleet! Det måler 75×150 cm, stort nok til å bruke som strandhåndkle. Motivet er samme bilde som på coveret The Legend of Zelda Link’s Awakening på Nintendo Switch.

Koholint Island er stedet det snakkes om i serien The Legend of Zelda. Øya består av Wind Fish’s Egg satt høyt oppe i Tal Tal Mountain Range, og det er omgitt av viktige steder som Mysterious Woods, Kanalet Castle og Toronbo Shores.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg