Natursti og aktivitetsdag på Kjerrane

I dag var nesten hele skolen på tur til Kjerrane. Det er en skoledag hvor vi er ute og har aktivitetsdag og er i bevegelse. 2.-4. klasse hadde TL-leker og 5.-7. klasse hadde natursti. 1. klasse gikk på tur i nærområdet, så de så vi ikke på turen. Postene hadde vi satt opp i forkant da vi kom frem og på noen av postene skulle vi voksne stå ved post. Jeg hjalp til med naturstien og fulgte den første gruppen som gikk/løp, og det var faktisk ikke så langt å gå runden. Elevene fikk blandede grupper på tvers av klassene.

Da naturstien var slutt, gikk jeg min andre runde og tok ned alle postene.

4. klasse hadde funnet en padde ved vannet. De ville ha den med seg, men vi fortalte at padda trives best ute i naturen.

Målet mitt er å gå minst 10000 skritt hver dag. I løpet av en arbeidsdag går jeg vanligvis mellom ca. 5000-7000 skritt. Kan si at jeg er veldig fornøyd med tallene i dag, på nesten 15000!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg