Ny fancy PC

I dag har vi vært på Avenyen i Sørlandsparken og på Sørlandssenteret. Først dro vi innom Elkjøp Megastore for å få med oss kundedagen med ekstra gode tilbud kun i dag. Vi fikk servert kake, boller og kaffe. Jeg tenkte å benytte anledningen til å kjøpe en ny PC siden den jeg bruker nå, er snart 7 år gammel og prosessoren sliter litt når jeg kjører tyngre oppgaver. Skole PC-en har jeg hatt siden videregående så det er en god stund siden. I flere måneder har jeg letet lenge etter den perfekte PC, men har sett her og der – klarte ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg ville ha!

Jeg følte at jeg fikk god hjelp av selgeren å finne PC-en som passet best for meg. Av alle PC-er som var der, testet jeg alle de jeg likte godt. Det var flere PC-er der enn på Elkjøp Sørlandssenteret. Jeg så etter en HP med minst Intel Core i5 prosessor, “produce” og 2-i-1 funksjon. Til slutt falt valget på en veldig fancy PC som kan dreies 360 grader rundt med touch-skjerm. Den var ikke på tilbud fra før av, så fikk den -20% billigere (denne uken alle laptops, gjelder ikke allerede nedsatte varer). Er jeg fornøyd? JA!

På Sørlandssenteret handlet vi mat til uken som kommer og kikket i klesbutikker. Vi gikk også innom Elkjøp på senteret og kjøpte enda flere ting. Viser hva jeg har kjøpt i morgen!

Hvilken PC har du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg