Ny jobb

Jeg har gledet meg til å fortelle: I morgen starter jeg på en ny læreplass! På torsdag var jeg på et møte i barnehagen og fikk litt grunnleggende informasjon. Det blir så bra å ha en arbeidsplass å komme til hver dag!

Jeg vet det er mange som sliter med å finne seg jobb i disse tider, jeg føler med dere. Aldri gi opp, en dag vil du se lys i enden av tunnelen. Jeg har selv vært gjennom mye tøft de siste månedene.

Målet mitt for i morgen er å bli kjent med barnehagen, de ansatte som blir mine kollegaer, barna og foreldrene, rutiner og arbeidsoppgaver. Jeg har tidligere erfaring i barnehage, skole og SFO, så dette blir jeg nok fort vant til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg