Nye klær fra Stronger

Reklame | Stronger

Endelig har pakken fra Stronger ankommet, og jeg må si at jeg har gledet meg til å pakke opp og se hva jeg har fått. Alt jeg bestilte kom i flatpakkede zip-lockposer med Stronger-logo på, som ble presentert ryddig og oversiktlig. Klærne bestilte jeg i størrelse S, men genseren klarte de å sende i feil størrelse (XS i stedet for S), så etter å ha prøvd dem på, fant jeg ut at jeg måtte gå opp en størrelse for bedre passform.

Skal dere bestille klær fra Stronger, husk å sjekke størrelseguiden nøye (se under lyseblå knapp når du klikker deg inn på et produkt). Hvis du er usikker på hvilken størrelse, gå heller for en størrelse opp. Jeg tenkte ikke over det, siden jeg bruker S til vanlig, men dessverre passet ikke klærne denne gang. Endte med at jeg måtte fylle ut returskjema som fulgte med og legge inn en ny bestilling med “riktig” størrelse. Hos Stronger er det lett å bytte og returnere innen 30 dager hvis du ikke er fornøyd. Bare send varen tilbake ubrukt i original emballasje. Det gjorde jeg, og ny pakke fikk jeg tilsendt på onsdag.

Mirage Tights   |   Throw Bag Thursday   |   Nimbus Waist Tights   |   Nimbus Long Sleeve   |  Aviator White Cropped Sweatshirt

Kvaliteten på klærne og leveringstid var ellers veldig bra! Det var også kundeservicen som jeg fikk kontakt med. Black Weekend har vært hektisk, så det har vært litt forsinkelse med levering av pakken min fra Stronger.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg