Nye plakater på veggene

På lørdag stakk jeg innom postkontoret og hentet en pakke som jeg hadde bestilt på Poster Store. Jeg ble kontaktet av Poster Store på mail, og de sa at jeg hadde vunnet et gavekort på konkurransen som Miss Lopez holdt på bloggen sin. Så kult – akkurat nå passer det så bra med en ny forandring på veggene hjemme!

Jeg måtte selvfølgelig ta en titt på alle plakatene på nettbutikken til Poster Store. De har mange stilige posters og plakater å velge mellom, og hver uke får de inn nyheter. Mine favoritter når det kommer til motiv på plakater er natur & botanikk, kart & byer og fotoplakater, og det har jeg valgt denne gang:

Amalfi Kyst plakat   |   Venezia plakat   |   Amalfi Sjøsiden plakat
30×40 cm

 

Scandinavian Nature plakat   |   Mountain Lake plakat
30×40 cm

 

Wildflowers plakat   |   Lyng plakat
50×70 cm

 

Blomster ved Stranden plakat
50×70 cm

 

Coast Poster   |   White Cliff plakat
50×70 cm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg