Nytt tegneprogram på PC

I dag har jeg lastet ned et nytt og gratis tegneprogram som heter MyPaint. Jeg har tidligere prøvd ut tegneprogrammet på min gamle skole PC, så da tenkte jeg det ville være mer moro å ha det på min nyeste HP Pavilion x360 der jeg kan tegne på berøringsskjermen. En av grunnene til at jeg kjøpte en 2-i-1 PC var fordi den hadde touchskjerm og jeg kunne tegne digitale tegninger. Det fungerte veldig bra etter å ha prøvd ut nyeste MyPaint. Jeg har ikke en stylus penn, så tegnet for hånd. Hvis jeg får skaffet meg en slik penn, blir tegningene enda bedre!

Jeg så etter “How to draw a cactus in 6 steps”. Resultatet av kaktusen jeg har tegnet ser dere til høyre. Hva synes dere om den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg