Nyttårsmiddag

På nyttårsaften hadde vi en spennende nyttårsmiddag med masse godt på bordet. Vi spiste pinnekjøtt (kom på bordet etterpå da bildene ble tatt), ribbe, scampi, fiskekaker, grønnsaker, stekt ris og salat. Det var så godt med variert mat!

Til dessert hadde vi Daim iskake – fløteis med vaniljesmak og sjokoladeis med sprø daimkuler. Veldig godt, nam!

Jeg rakk å knipse noen bilder da jeg oppdaget at batteriet blinket rødt. Etterpå var det bare å ta batteriet ut av kameraet og lade i en batterilader. Det forrige kameraet mitt (Sony a3000) var mye enklere: Jeg kunne se batteriprosenten og batteriet lades i kameraet via USB-porten. Jeg er litt i tvil om det fungerer å lade på den måten med et Canon-kamera. Noen som vet om det går?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg