Odderøya-walk

Tok meg en kort rusletur til Odderøya. Det er så koselig å se gatekunst og kunstverk hele veien! Her er noen bilder fra turen:

Bambi – “Alt og alle går over!” – laget av @quirky_mouse.

Kunstneren av koronaviruset er Erik Pirolt. På 17. mai rullet dette gigantiske koronaviruset i rødt, hvitt og blått ut i gatene! Nå står den utstilt på utsiden av Kristiansand Grafikk Verksted.

Blomsten i Super Mario som gatekunst på Vaktbua. Laget av @quirky_mouse.

Lang graffitivegg på Sjølystveien endrer seg ganske ofte.

Laget av Jenni og @teep.108.

3 kommentarer
    1. Thanks for the support 😍
      Kan jeg dele bloggen din på min Instagram og Facebook, så mange av mine venner vil like den?
      Keep up the good work 🦇🦇🦇

      QuirkyMouse 🖤

        1. Takk 😊, fikk ikke med meg svaret ditt før nå 🦄 da deler jeg i morra – skikkelig fine innlegg du skriver 🦇🦇🦇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg