Øvelse gjør mester!

I dag har vi vært på Kristiansand Golfklubb og spilt golf. Var der i fjor også, dette er min 2. gang på besøk. Kjempemoro å få muligheten til å være med (sammen med SFO)!

Sjekk den utsikten! Korsviktjønna heter det lille vannet ved parkeringen på vei opp til golf.

Jeg prøvde meg i golf, det var ikke så lett som jeg hadde sett for meg. Å slå en golfball med kølle så langt man bare klarer gir en del bom. Etter hvert gikk det mye bedre.

Opplegg som sist gang: Barna blir delt i 3 forskjellige grupper hvor de rullerte på 3 ulike stasjoner (15 min): Minigolf, golfkølle på myke baller for å treffe blinken og golfkølle på golfball så langt man bare klarer.

“Ikke slå over nettet” stod det tydelig på skiltet langt borte. Lurer på om det ligger mange baller utenfor de nettene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg