På Arendal-besøk

I dag har jeg vært på besøk i Arendal. Det var så koselig! Jeg har vært i Arendal to ganger før, en gang skolebesøk på Sam Eyde videregående skole og en gang i byen i forbindelse med en sjakkturnering. Veldig lenge siden. Siden busskortet mitt kan brukes i flere soner, hvorfor ikke bruke muligheten til å besøke andre steder når jeg har tid til det. Skulle ønske det var gratis wifi på bussen som det ble lovet, men det fikk jeg ikke tur og retur så endte opp med å kikke tomt ut av vinduet og dagdrømme. Her kommer noen bilder fra bussturen:

Kristiansand – Arendal: ca. 1 time.

Norges største kranskip Uglen skal jobbe ved Varoddbrua på søndag.

Horisonten, Lillesand.

Oddensenteret.

Grimstad gjestehavn.

Et sted i Arendal (husker ikke nøyaktig hvor bildet ble tatt).

En liten juleutstilling ved Dyviks plass, Grimstad.

Aktiviteter: Undersøke feil ved PC, spille kortspill, se en film på Netflix: Yes Man (den er kjempemorsom, tenk å bare si JA-livet) og høre på chill musikk fra våre favorittartister. Mine favorittartister er Alan Walker, K-391 og TheFatRat.

Etter dagen i dag har jeg fått lært mer om hvorfor skole PC-en ikke kunne koble seg på nett. Nettverkskortet på den gamle PC-en har sannsynligvis røket så den enkleste og billigste måten er å kjøpe en USB trådløs nettverksadapter som kan plugges inn i PC-en for å få wifi. I neste uke er planen å få kjøpt en slik. Og det er Black Weekend, kanskje jeg finner noe som jeg trenger på tilbud (hvis jeg er heldig).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg