På rød løper: James Bond 007

I dag er det premiere på en helt ny episk James Bond film: “No Time to Die” på kino. Denne filmen må jeg få sett en dag!

Rett over Fønix kino i Kristiansand så jeg en kul bil på rød løper. Bilen er en Aston Martin Db9, samme merke som på bilen James Bond kjører, Db5. Det er ikke alltid man ser en slik utstilling på åpen gate.

Utstillingen får folk til å stoppe opp og kikke. Jeg tror det er en hype for å promotere at filmen snart har premiere på kino. Den nye James Bond filmen har mange ventet på siden 2019. Det er Daniel Craigs siste som James Bond.

Handling:

Freden blir kortvarig når hans gamle venn Felix Leiter fra CIA dukker opp og ber om hjelp. Oppdraget med å redde en kidnappet forsker viser seg å være langt mer risikabelt enn forventet, og leder Bond på sporet av en mystisk skurk bevæpnet med farlig ny teknologi.

Trailer:

1 kommentar
    1. Denne har jeg ventet en del på selv!!

      Bare det faktum at den har scener fra favorittlandet mitt (Norge) og at en av mine favorittartister all time (Billie Eilish) har åpningslåta denne gangen er ene og alene to gode grunner til å se denne.

      Pluss at jeg har vært Bond-fan siden husker nesten ikke 😎

      Veldig facinerende at filmen har den tittelen den har forresten, og at den vel har satt Bond-rekord i utsettelse pga…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg