På tannlegebesøk

I dag har jeg vært hos tannlegen for en undersøkelse av tennene. Viktig å sjekke tennene en gang i blant! Denne gangen valgte jeg å gå til Dental Norge, en koselig tannklinikk som er “billigst i byen” ifølge FVN. Det er forresten første gang jeg er hos de, og da jeg kom inn på venterommet fikk jeg et helse- og samtykkeskjema som jeg fylte ut og leverte tilbake. Nødvendig for tannklinikken å vite om pasientens helse og generell informasjon. Tannlegetimen min ble slik: Konsultasjon, 3 røntgenbilder og tannrens. Dagens tannlegebesøk gikk ganske så fint, kan tenke meg en tur tilbake ved en senere anledning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg