Påskeegg med masse godis

I år er jeg ekstra heldig: Jeg har fått to påskeegg som jeg skal kose meg med i påsken! Jeg kommer selvfølgelig ikke til å spise opp alt selv, men deler/gir bort til familien. Det store påskeegget vant jeg på Instagram (tusen takk, @kjoreskole.no) og det lille fikk jeg fra barnehagen jeg jobbet en dag hos. Fra der jeg jobber fikk jeg påskeliljer og Kvikk Lunsj.

Det store påskeegget inneholdt: Brynhild Påskemix, Freia Påskekompiser, Kvikk Lunsj, Freia Melkesjokolade, Freia Smil Rull, Snickers, Mentos og Freia Påskeegg (sjokoladeegg fylt med melkekrem).

Det lille påskeegget inneholdt: Cloetta Påskeskum, Kvikk Lunsj, Freia Påskekompiser og GriseFlax.

– Har du fått påskeegg?

Les også: 

Limited Edition-påskeegg
Lille og store påsketreet
En god påske ønskes til dere alle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg