Planer for høstferien

Endelig høstferie! Skolen holder stengt hele uka og da har jeg “ferie” i noen dager. Av og til er det veldig deilig med noen fridager i en travel hverdag. Hvis jeg blir spurt om å jobbe litt ekstra andre steder, sier jeg selvfølgelig ja til det. Til nå har jeg fått vite at jeg skal jobbe på torsdag og fredag. Blir som en liten kort arbeidsuke for min del.

Hva som skjer i uke 40:

– Vi har fått dyktige arbeidere til å oppusse huset vårt utvendig. Skiftet veggen, en del av terrassen, nye setninger og 2 vindushåndtak (inne, på kjøkkenet). De begynte å jobbe hos oss for to uker siden og i dag er forhåpentligvis deres siste dag der de gjør ting ferdig og rydder.

– På søndag sendte jeg en melding til tannlegen via nettsiden deres, og spurte om de hadde ledig time på mandag, tirsdag eller onsdag i neste uke (som er denne uka). Tror de har misforstått da jeg ikke fikk ledig time før om to uker. Kunne uansett ikke den dagen på grunn av jobb og midt i arbeidstiden, så jeg ønsket meg enten mandag, tirsdag eller onsdag denne uka da jeg har fri. Visst fikk jeg time. På onsdag skal tennene sjekkes!

– Jobbe torsdag og fredag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg