Plantene stortrives!

I dag er det 3 uker siden jeg satte opp et minidrivhus til mine planter. Det viste seg å være en veldig god idé å investere et drivhus. Plantene stortrives i det nye drivhuset og takket være sommervarmen har de nå vokst seg større og kraftige!

I mitt minidrivhus har jeg: En stor agurk- og tomatplante kjøpt på Plantasjen, og andre planter som solsikker, tomater, agurk, paprika, gresskar og rød bønne.

Rød bønne og solsikke fikk jeg i frø fra Liane Gård på Søm 15. juni. Solsikken har ikke kommet frem enda …

Busktomater bakerst, solsikke og agurk.

Gresskarene vokser svært fort. Frø fra fersk gresskar. Det blir så spennende å se om det blir gresskar til høsten.

Planten i den rosa melkekartongen er gresskar.

Tidligere var solsikkene tynne (hadde plantet de innendørs), men etter omplanting til større potte har bladene blitt mye større.

– Driver du med planteprosjekt?
– Hva planter du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg