Planteoppdatering uke 7

Denne uken har plantene ikke vært så mye ute, mest på grunn av vind og regnvær. De har stått for det meste innendørs, men jeg ser på dem at de har behov for masse sollys til å kunne vokse. Plutselig fikk jeg tynne og “vinglete” spirer igjen, og det er ikke så bra. Det er uke 7 for tomatplantene i “potter”, resten har jeg mistet tellingen av.

Busktomater i de rosa melkekartongene har jeg plantet 19. april. I de blå melkekartongene dukker nok paprika snart opp.

Mange solsikker.

3 flotte agurker.

Forresten: Gresskarplantene i den røde potten har visnet :/ Jeg har derfor plantet nye, og de har vokst mye! Neste uke er det meldt fint vær – da skal alle plantene flyttes ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg