Planteoppdatering uke 8

Denne uken har jeg prøvd å sette planteprosjektet utendørs. Om kvelden la jeg plantene under en hagestol og tok plast over, og noen dager var det så kaldt at jeg flyttet dem inn i utstyrsboden. Været i begynnelsen av mai har vært merkelig, plutselig kom snøen på besøk! Heldigvis la snøen ikke seg, det hadde blitt trøblete på veiene når mange allerede har fått på sommerdekk.

Solsikkeplantene har vokst mye siden sist. Noen av dem har fått flere nye bladpar.

Tomatplantene er i uke 8 og vokser veldig sakte i såjord. Jeg vet at de trenger masse sol og varme!

Agurkplantene synes det er for kaldt. De våknet til live igjen etter vanning og plassering i sollys.

Gresskarplantene har jeg priklet og flyttet over til større potter. Gresskarplantene har vokst mye siden sist, og de behøver mer plass til å vokse seg større. Det var trangt om plassen i den forrige potten, så nå blir de veldig fornøyd.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg