Rabattkode på iDeal of Sweden!

Reklame | iDeal of Sweden

Unn deg selv med noe vakkert i sommer! 😍 Nå får du 15% rabatt på hele iDeal of Sweden ved bruk av rabattkoden min ZHANG.

Bottle Carrara Gold

Jeg har bestilt meg en IDEAL OF SWEDEN x GLACIAL-flaske av typen Carrara Gold. Jeg har blitt så glad i de flaskene, så nå har jeg en liten samling: Golden Jade Marble, Port Laurent Marble, Floral Romance. Flere skal det bli! Flaskene holder seg kjølig i 24 timer og holder seg varm i 12 timer ☀️

Akkurat nå: 25% på halskjede deksler.

Ikke glem å bruke rabattkoden min ZHANG for 15% rabatt på alle varer.

Se hele utvalget på iDeal of Sweden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg