Siste forberedelser og mine planer på 17. mai

Det er dagen før den store dagen. I morgen er det 17. mai! Det er en del ting jeg må få gjort i løpet av dagen. Blant annet skal jeg overføre bilder fra mobilen og kamera til minnepenn (har ikke plass), være med og lage en 17. mai kake, sette ut ostekaken til tining (er dypfryst, kjøpt på Coop i går) og om jeg har tid: Stikke ut en tur og ta noen bilder. Jeg håper været blir fint i ettermiddag og i morgen på selveste nasjonaldagen, selv om det har meldt regn så 17. mai-frokosten må nok spises inne.

I går fikk jeg kjøpt en ostekake. Det var masse godt utvalg av kaker til 30% rabatt på Coop Obs!, så det var nesten et umulig valg! I disken var det sjokoladekake, ostekake, eplepaikake, monsterkaker, gulrotkake og marsipankake å velge mellom.

Veldig koselig at blomsterforhandlere selger 17. mai inspirerte blomsterbuketter i rødt, hvitt og blått.

Dette skal jeg gjøre på 17. mai:

  • Se bilkortesjen i byen.
  • Hele Norge synger “Ja, vi elsker” kl. 12 LIVE.
  • Se båt-toget, deretter taler og underholdning ytterst ved Tangen.
  • Spise pølsebrød, is og kaker.
  • Feire 17. mai med familien.
  • Nyte nasjonaldagen.
  • Ta bilder og filme.

– Hva er dine planer for 17. mai?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg