Siste innlegg og følgerne mine fra “gamle” blogg.no

Husker dere blogg.no-appen? Den ligger fortsatt inne på mobiltelefonen min, og nå finner jeg den som veldig nyttig å bruke selv om det ikke går an å publisere innlegg fra selve appen. Det nå lettere å finne igjen siste innlegg og innlegg fra følgerne mine fra “gamle” blogg.no – alle sammen!

Screenshot fra blogg.no-appen

Kort fortalt: De fleste har allerede fått bloggen sin flyttet over til nye blogg.no (WordPress publikasjonsløsning). Hvis man ikke er blitt flyttet over og ønsker å beholde bloggen, må man huske å søke for å få bloggen godkjent eller laste ned innholdet i en fil som kan pakkes ut og overføres til andre plattformer. Blogger som ikke er flyttet over til blogg.no sin nye publiseringsløsning vil bli slettet fra plattformen 9. april 2019.

Forsiden til blogg.no viser KUN de bloggene som har blitt flyttet over til nye blogg.no. Jeg savner virkelig den funksjonen med oversikt over innlegg fra følgerne mine har lagt ut. Foreløpig bruker jeg blogg.no-appen til å lese nyeste blogginnlegg som jeg har gått glipp av.

Leser du fremdeles bloggere fra “gamle” blogg.no?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg