Smart lommebokdeksel – rabattkode til deg!

Reklame | iDeal of Sweden

Har du sett de nyeste kolleksjonene på iDeal of Sweden? De lanserer jevnlig nye design på mobildeksler, mobiltilbehør, airpods-deksler, ladere, vesker og andre accessories. Alle er inspirert fra de siste motetrendene. Produktene fra iDeal of Sweden er av super kvalitet og kommer i en pen pakning som passer fint å for eksempel gi bort til en god venn eller venninne. Følg med for en gladnyhet (rabattkode) lenger ned i dette innlegget.

Magnet Wallet+ HER

Produktene til iDeal of Sweden har lette og sterke magneter som holder på plass mobiltelefonen. Det gjør at de skiller seg ut fra andre forhandlere, og alle produktene deres er meget praktisk og funksjonelt å bruke. Anbefaler dem på det sterkeste!

Et av produktene jeg bestilte meg hjem er dette praktiske magnetiske lommebokdekselet “Magnet Wallet”. Produktet er en del av Accessories of Attraction. Det er et utvalg av produkter som trekkes mot hverandre ved hjelp av magnetisk klikk og som du lett kan “dra fra hverandre” om du vil ha en forandring. Eksempel: Mix og match mobildeksel og en kortholder/Ring Mount på baksiden. Uansett hva du velger kan det bli kjempekult!

Grunnen til at jeg valgte en magnetisk lommebok, er at den er romslig, slankt og fullpakket med funksjoner. Det er fleksibelt å ha 2-i-1 og det medfølger også et svart standard flyttbart deksel i høy kvalitet. I lommebokdekselet er det mange rom for kort så nå slipper jeg å ta med en ekstra lommebok da jeg har alt tilgjengelig. Jeg får plass til bankkort, busskort, fordelskort, sedler (om jeg enda bruker kontanter) osv … Dekslet holder opptil 10-12 kort i seks spor! Et av dem har kortspor, et såkalt “trekk-opp” – funksjon for rask tilgang. Jeg kommer nok ikke til å bruke alle sporene da jeg ikke har så mange kort. Ellers er dekselet komfortabelt med trådløse QI-ladere fra iDeal of Sweden.

Med rabattkoden min
ZHANG15
får du 15% ekstra rabatt (alle varer, også på salgsvarer!). Koden er gyldig til 13.06.

Ikke glem å sjekke ut iDeal of Sweden salget! 20-70% på en mengde varer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg